FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Rejestracja
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki motocykl na poczatek ??
Autor Wiadomość
BUNCOL 

Wysłany: Nie 05 Lis, 2006   Jaki motocykl na poczatek ??

Witam
Nie posiadam jeszcze swojego motocykla, przymierzam sie do kupna na wiosne. Mysle ostatnio o Kawasaki ninja ZX6R rocznik 98-99 . Nie wiem na ile to dobry wobor, jednak na poczatek nie chcialbym wydawac zbyt duzej kwoty na motocykl, moze lepiej kupic cos innego w podobnej cenie??. Prosilbym o jakies rady , sugestie ewentualnie opinie .
_________________
Wódka jest Bogiem a sex nałogiem
 
 
Santi 
RedBull Team



Motocykl: R1 + 900RR
Skąd: Krakoff
Wysłany: Nie 05 Lis, 2006   

Poczytaj sobie tam: http://forum.motocyklistow.pl
_________________
InoHardcor
 
 
luki cbr
Gość
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006   

ja sprawilem sobie 2 miesiace temu na pierwszy motocykl w zyciu honde cbr f4i i jestem przezadowolony !!!
 
 
Cichy CBR 
LIVE ON THE EDGE


Motocykl: CBR 600
Skąd: KrK
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006   

luki cbr napisał/a:
ja sprawilem sobie 2 miesiace temu na pierwszy motocykl w zyciu honde cbr f4i i jestem przezadowolony !!!



No to gratuluje ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a z czego dokladnie jestes zadowolony po 2 miechach jazdy ?? 8-) 8-) 8-) :evil: :evil: :evil:
 
 
Santi 
RedBull Team



Motocykl: R1 + 900RR
Skąd: Krakoff
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006   

Pewnie z tego ze jeszcze panweki sie trzymaja na wale ;)
_________________
InoHardcor
 
 
luki cbr
Gość
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006   

jestem zadowolony z tego ze motr ten nie jest tak agresywny jak np. r6 lub gsxr poniewaz jak zapewne "wiecie " podnozki sa nieco nizej a kierownica nieco wyzej przez co pozycja na motorku jest bardziej wygodna co jest istotne dla poczatkujacych. osiagi i moc ma az nadto wystaczajace. a po 2 miesiacach jazdy zrobilem nim 3 tys. kilometrow i postawienie go na gumie wychodzi mi juz niezle do tego motor wyglada super,i jak na razie jest nie zawodny, i dlatego jestem z niego zadowolony. co do reszty kwestia gustu. pozdrawiam.
 
 
Santi 
RedBull Team



Motocykl: R1 + 900RR
Skąd: Krakoff
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006   

luki cbr napisal ...." nie jest tak agresywny jak np. r6 lub gsxr poniewaz jak zapewne "wiecie " podnozki sa nieco nizej a kierownica nieco wyzej..."


Hmm a co ma wspolnego wysokosc podnozkow i kierownica do agresywnosci sprzetu? Zawsze myslalem ze na agresywnosc sklada sie charakter pracy silnika i zestrojenie ze skrzynia oraz krzywa oddania mocy i momentu... o ja glupi....
_________________
InoHardcor
 
 
Cichy CBR 
LIVE ON THE EDGE


Motocykl: CBR 600
Skąd: KrK
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006   

Santi napisał/a:
luki cbr napisal ...." nie jest tak agresywny jak np. r6 lub gsxr poniewaz jak zapewne "wiecie " podnozki sa nieco nizej a kierownica nieco wyzej..."


Hmm a co ma wspolnego wysokosc podnozkow i kierownica do agresywnosci sprzetu? Zawsze myslalem ze na agresywnosc sklada sie charakter pracy silnika i zestrojenie ze skrzynia oraz krzywa oddania mocy i momentu... o ja glupi....


Widzisz Santi ... codziennie sie czegoś uczymy ... buhaahahha ... :mrgreen: :mrgreen: 8-) 8-) :evil: :evil:
 
 
luki cbr
Gość
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006   

fakt zle zformulowalem zdanie, co do kierownicy i podnozkow chodzilo mi o pozyzje a co do agresywnosci honda jest slabsza. moja wina ! wybaczcie laikowi !!
 
 
cichy 


Skąd: Alwernia
Wysłany: Pon 13 Lis, 2006   

A co myslicie o Suzuki GS 500, albo Bandicie 600? Na wiosne zaczne rozglądać się za jakimś motorem, tylko w jakiejś w miare przyzwoitej kasie jak na gówniarza :mrgreen: Jak ktoś ma jakieś ciekawe pomysły to pisać ;-)
 
 
KUCZU 
GTW



Motocykl: YZF 600 R THUNDERCAT
Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon 13 Lis, 2006   

CB 500 :)
_________________
http://www.gtwkrakow.com/
 
 
 
cichy 


Skąd: Alwernia
Wysłany: Pon 13 Lis, 2006   

Pomysle :) Zależy jak bede stał z kasą :) Ogladałem filmik z CB500...jestem pod wrażeniem :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Cichy CBR 
LIVE ON THE EDGE


Motocykl: CBR 600
Skąd: KrK
Wysłany: Pon 13 Lis, 2006   

na co bys sie nie zdecydowal to przede wszystkim ogladnij maszynke 10 razy :mrgreen: :mrgreen: zeby nie bylo ze moto byl ciagniety 5 razy za samochodem bo ktos chcial "podrobić kase" na ubezpieczeniu ...
 
 
k.o. ... 



Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

no zgadzam sie z cichym cbr moto ogladnij a najlepiej jedz z jakas osoba co sie zna dobrze na tym!!!
 
 
cichy 


Skąd: Alwernia
Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

Wezme was obydwu! Sprawdzicie jak idzie na koło i sami ocenicie :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Extreme Team OstraJazda.com Kraków
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

..:: ZALECAMY OSTR(OzN)a JAZDE!! ::..

Simlock| Telefony GSM, telefony komorkówe, testy telefonów| Serwis GSM Kraków| Zgubiłem kluczyk| Kradzine Motocykle| Forex Back